012_zps87965928

Sevgili Hüzün Usta!
Bana kendine fısıldadıklarını anlat ne olur… Susan kedileri de. Bir güz şarkısı söyle! Öyle değil kuzum… İçinden değil, öyle kulaklarım kabarmasın duymak için. Çok çok sen çınlasın sesinden. Bana, duvarında baktığın o eski fotoğraftaki çocuğu anlat ne olur… Bana henüz duymadığım öykülerin gözyaşlarını… Bana muhtaç kaldığımız kudret kuyusunun yerini söyle, gidip gücümüzü bulalım. Kafayı bulalım bilmekten. Kafamızda söylemediklerimizi esirgediğimiz bir hayata doğmadık… Söyle bana… Aklımızdan geçenleri lokma gibi çiğneyip yutmak için doğmadık anamızdan… Sözdür biraz hayatı maraton kılan… Sözlerimiz ömrümüzün bisiklet pedalı… Çevirmezsem düşerim susmak gibi, susman gibi düşerim say biraz. A be gözyaşım. Haydi, ama biraz sesini uyandır. Haydi, biraz yürü sokaklarda düşlerinle el ele… Bağrındaki tutkuyu dirilt artık. Bana beni hatırlat ne olur! Artık kötü ol onların inadına. Bana biraz iyi ol. Onlara hain olmalara, güzel ateşlere hoş geldin demem gerek sana. Yakalandığın rüzgâra nasıl yüzünü kollarınla perdeledin anlat bana. Düştüğümüz zamanları anlat, gölgeli zamanları anlat, dağınık cümleler et biraz! Donkişotluk sadece seninle güzel… Değirmenler ahh ne çok bak, heyhat bir nasıl adi bir yangın olmak nedir onu da anlat. Bana bu öfkemin mağması yangınları bi anlat. Ne olur, tek sen anlat! Sesin eflatun bir makamsa gecenin avlusunda ben ancak o zaman neşelenirim… Bir yıldız geceye nasıl böyle ışık verir a be hüzün… Usta! Bana, kederlerini nasıl öldürdüklerinin sırrını verir misin?
[O.E.]

